mklubi 2010.jpg

Turun kauppakorkeakoulun markkinoinnin ainejärjestö m-klubi toteutti webropol-kyselyn opiskelijoiden tyytyväisyydestä markkinoinnin opintoihin. Kysely järjestettiin osana vuoden 2010 koulutuspoliittista ohjelmaa ja se toimii perustana ainejärjestön tulevalle koulutuspoliittiselle yhteistyölle markkinoinnin laitoksen kanssa.

Kysely keskittyy ensisijaisesti kurssisisältöihin, opiskelumenetelmiin ja kurssien parannusehdotuksiin. Kyselyn tulokset käydään läpi markkinoinnin laitoksen kanssa järjestettävässä keskustelutilaisuudessa.

Kyselyn tulokset julkaistaan 31.3 järjestettävässä markkinointipäivä-seminaarissa. Tapahtumassa on myös useita vierasluennoitsijoita markkinoinnin eri aloilta. Markkinointipäivästä tiedotetaan lisää lähipäivinä.

 


M&M
Kyselyyn vastanneiden kesken arvotaan Talentumin Markkinointi & Mainonta -lehti vuoden 2010 loppuun asti. Kaikki kyselyyn vastanneet palkitaan myös Markkinointi & Mainonta-lehden irtonumerolla.


Lisätietoja:

m-klubin facebooksivut: http://www.facebook.com/pages/M-klubi/90624502086
m-klubin puheenjohtaja: Juho Harmaa, juho.harmaa@tse.fi

mklubilogo.jpg
m-klubi on Turun kauppakorkeakoulun markkinoinnin ainejärjestö. m-klubi  on perustettu vuonna 1978 ja se on Turun kauppakorkeakoulun vanhin ainejärjestö. Jäseniä m-klubilla vuoden 2010 alussa oli noin 400.

Share