Jäsenedut yrityksistä ovat yksi konkreettisimpia hyötyjä, mitä yhdistys voi jäsenilleen tarjota. Jäsenedut näkyvät opiskelijan elämässä selvästi – bisse on halvempi ja parturi veloittaa vähemmän. Nyt Turun kauppatieteiden ylioppilaat ry hakeekin tiimiä hankkimaan yhdistykselle lisää konkreettisia jäsenetuja.
Tiimin kannustimena toimii kiinteä palkkio jokaisesta merkittävästä (esim. yli 10 % alennus) jäsenedusta, jonka se TuKY ry:lle hankkii. Palkkio on 10€/hankittu jäsenetu ja sopimuksia tiimin toivotaan tekevän toimikautenaan noin 20–30 kappaletta. Tiimi toimii määräajan, lokakuun puolivälistä joulukuun loppuun.
Tehtävään haetaan 2-3-henkilön tiiminä. Vapaamuotoiset hakemukset toimitetaan pääsihteerille (ky-paasihteeri@tse.fi) tiistaihin 13.10.2009 klo 16 mennessä. Valintakriteereinä käytetään muun muassa ulosantia, myyntikokemusta ja sitoutumista.
Lisätietoja antaa TuKY:n myyntipäällikkö Ville Valkonen, p. 044 567 2201, ky-ysv@tse.fi.
Aika suurehko kannustin…
Niin on. Hyvä myyjä saa tunnissa aika monta puhelua soitettua. Ja jos niistä yksikin poikii alennuksen on tuntipalkka 10€…
Ahkera myyjä tekee tunnissa helposti kaksi käyntiä, ja sopii eduista TSE:n läheisyydessä oleviin yrityksiin. Tuntipalkka silloin 20€.
yhtä hyvin voisi mennä tilastopalveluun töihin tai vaikka alkaa myymään lehtiä ja ottaa sieltä luurin korvaan kerran 2 minuutissa..
Paitsi puhelinmyynnissä joku vetää välistä, eikä sulla ole mitään myyntivalttia verrattuna siihen, että ”antakaa alennusta, niin joku 2000 opiskelijasta saattaa harkita käyvänsä teidän putiikissa”…
hahah, kylmä fakta on että just mikään järkevä yritys ei kyllä lähde mukaan ”opiskelija-alennukseen”. Tietty joku sisilia tms. nyt lupaa jotain alea opiskelijalle mut palvelun laatu onkin jo sitten taas ihan eri asia..
jollain ihmeellä ainakin KY ja Lex on saanut jäsenilleen erilaisia alennuksia.. Sitä paitsi kaikille opiskelijoille tarjolla olevia alennuksia saa yllättävän monesta paikasta, esim muutamasta kultasepän liikkeestä, Tiimarista, Subwaysta, ym
Mister Anonyymi, käsittämätön kommentti.
Selitäpä Punanaamio, Proffa, Pilailupuoti ja Wanha Mestari, joihin kaikkiin on/on ollut omanakin aikanani tuntuva alennus (esim. Proffa 25%, Punis20%).
Opiskelijat ovat monille tuotteille ja palveluille mitä parhain kohderyhmä. Lisäksi kylterit ovat monessa mielessä edelläkävijäkuluttajia. Iso osa yrityksistä on valmis opiskelija-alennuksiin, ja monilla yrityksillä niitä onkin.
kyseiset yritykset ovat mitä ovat. Niiden kannalta opiskelijat ovat ihan hyvä kohderyhmä, kuten kaikkien baarien tai pilailukauppjen tms. osalta kenellä ei ole paljon varaa mistä valita. Mutta näiden jälkeen, kerroppa hyvä myyntipäällikkö, kenelle alennusta vaativat opiskelijat ovat hyvä kohderyhmä ja tuottavat niin hyvin että on varaa antaa alea? Tai jos tuo 20-30kpl pitäisi löytää, niin miten se enää edes onnnistuu kun ns. ”varmoilla paikoilla” on jo olemassa oleva soppari?
Hyvä myyntipäälikkö! Laita niille luu kurkkuun!
Tätä selvittämään kyseinen jäsenetujen hankkijatiimi nimenomaan muodostetaan. Ja nimenomaan niitä yrityksiä, joille opiskelijat ovat hyvä kohderyhmä, tietenkin lähdetään lähestymäänkin. Yllätys?
Soppareita TuKYllä on 11, ja Turussa on satoja otollisia yrityksiä. ”Varmoilla paikoilla” ei todellakaan ole olemassa olevaa sopparia.
Lisänä ”baareihin ja pilailukauppoihin” muistathan Kauppalehden, Hartwallin ja muut?