Turun KY:n brändityöryhmä valittiin viestintäjaoston avoimessa kokouksessa avoimien hakemusten perusteella. Moni varmasti tässä vaiheessa ihmettelee, että mihin tätä brändityöryhmää tarvitaan? Työryhmä selvittää, että kuka ja mikä on turkulainen kylteri, TuKYläinen?

Brändityöryhmän tehtävänä on selvittää se, miten Turun KY:n jäsenistö näkee yhdistyksensä ja miten he haluaisivat yhdistyksestään tiedotettavan. Yhdistyksen kokouksessa hyväksytyssä strategiassa painotetaan selkeästi avoimuutta ja viestinnän toimivuutta. Jäsenistönsä lisäksi TuKYn tulee näkyä ammattimaisena ja aktiivisena toimijana myös sidosryhmilleen, kuten kauppakorkeakoululle ja SEFElle. Ennen kaikkea tarkoitus on kehittää jäsenistön yhteenkuuluvuuden tunnetta innostamalla vuorovaikutukseen.

Brändityöryhmä tulee työskentelemään kevään ja syksyn workshopeissa, joiden ajankohdasta ilmoitetaan halukkaille myöhemmin. Halukkaat workshoppeihin voivat ottaa yhteyttä viestintävastaavaan viestinta@tuky.fi.

 

Brändityöryhmä koostuu viidestä jäsenestä, jotka ovat

Joonas Hokka (Viestintävastaava ’13)

Olli Tehikari (Hallituksen PJ ’13)

Juho Harmaa (Hallituksen PJ ’11 & MyPä ’12)

Juha Eskola

Tenho Saavedra