
Turun kauppakorkeakoulun markkinoinnin ainejärjestö m-klubi toteutti webropol-kyselyn opiskelijoiden tyytyväisyydestä markkinoinnin opintoihin. Kysely järjestettiin osana vuoden 2010 koulutuspoliittista ohjelmaa ja se toimii perustana ainejärjestön tulevalle koulutuspoliittiselle yhteistyölle markkinoinnin laitoksen kanssa.
Kysely keskittyy ensisijaisesti kurssisisältöihin, opiskelumenetelmiin ja kurssien parannusehdotuksiin. Kyselyn tulokset käydään läpi markkinoinnin laitoksen kanssa järjestettävässä keskustelutilaisuudessa.
Kyselyn tulokset julkaistaan 31.3 järjestettävässä markkinointipäivä-seminaarissa. Tapahtumassa on myös useita vierasluennoitsijoita markkinoinnin eri aloilta. Markkinointipäivästä tiedotetaan lisää lähipäivinä.
Kyselyyn vastanneiden kesken arvotaan Talentumin Markkinointi & Mainonta -lehti vuoden 2010 loppuun asti. Kaikki kyselyyn vastanneet palkitaan myös Markkinointi & Mainonta-lehden irtonumerolla.
Lisätietoja:
m-klubin facebooksivut: http://www.facebook.com/pages/M-klubi/90624502086
m-klubin puheenjohtaja: Juho Harmaa, juho.harmaa@tse.fi
m-klubi on Turun kauppakorkeakoulun markkinoinnin ainejärjestö. m-klubi on perustettu vuonna 1978 ja se on Turun kauppakorkeakoulun vanhin ainejärjestö. Jäseniä m-klubilla vuoden 2010 alussa oli noin 400.
Mahtavaa toimintaa M-klubilta! Näin ainejärjestön pitää toimiakin. Toivottavasti markkinoinnin laitos ja aine ottavat kehitysehdotukset avoimesti vastaan..
Uusi lentävä lause on syntynyt: ”apinakin osaa laskea kolmeen” meinasin revetä 😀
Vielä kun saatais se onnistumaan markkinoinnin opiskelijaltakin 😉
Hienoa. Tästä voisivat muut ainekerhot ottaa mallia. Toivottavasti kyselyn johtopäätökset johtavat toimenpiteisiin myös laitoksen puolella, eikä kysely jää vain ilmaan roikkumaan.
KKOY on ainakin tehnyt laitoksen kanssa yhteistyössä kyselyjä aineen opiskelijoille noin kahden vuoden välein. Vielä tosiaan kun muutkin ainejärjestöt innostuisivat.
Hienoa KKOY!
loistavaa! ihailen!
Mutta mitä tekee Aktiiva? Pysyy kolossaan?
Totta! Pitää jopa vähän kateellisena katsella teidän mahdollisuuksia päästä vaikuttamaan opiskeluun, mutta minkäs sille voi. Elämän sukat ja nöyrrymme tappioon.
tosi hienoo et kkoy tai m-klubi tai vastaavat tekee kyselyjä.
markkinoinnin laitoksen halloped voisi ehkä miettiä onko joku mennyt pieleen, kun tällasii juttui alkaa nousee ilmoille… olisko joskus kenties pitäny tehä jotain
Milloi toi keskustelutilaisuus laitoksen kanssa järjestetään?
Moi! Keskustelutilaisuus on ke 31.3. klo 14 alkaen luokassa 01, jonka jälkeen alkaa Mercalla Markkinoinni seminaari: http://www.m313.fi/
Laitosneuvostojen hävittyä halloped-toiminta on lopetettu ja siksi suurempi vastuu opintoasioista on nykyään juuri ainekerhoilla!
Jaahas. Tällaista toimintaa. Saatiinko vihdoin selville, että eivät ne markkinoinnin kurssit niin helppoja ole? Vaativat innovatiivisuutta ja paljon työtä vs. laskentatoimi: apinakin osaa laskea kolmeen 😉
Booring! No toivottavasti on edes vähän hyötyä.
Taitaa olla ihan sama mitä aktiiva tekee, laskiksen laitosta ei opiskelijoiden ideat ole tuntuneet kiinnostavan. Tai voihan sitä aina toivoa..